Skip to main content

جزوه ای که امروز در سایت برای اساده شما عزیزان قرار داده ایم جزوه معادلات دیفرانسیل آقاسی می باشد که یکی کاملترین و بهترین جزوات برای کنکور ارشد می باشد.

این جزوه در 6 فصل شامل :

فصل اول : مقدمات
فصل دوم : معادلات مرتبه اول
فصل سوم: معادلات مرتبه ... خواندن همه مطلب “جزوه معادلات دیفرانسیل آقاسی”

فتوگرامتری 3 جزو دروسی هست که سوالات زیادی از آن در کنکور ارشد طرح می شود به همین علت دانشجویانی که علاقه دارند در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهند حتما بایستی به این درس تسلط کافی را داشته باشند.به همین منظور امروز جزوه فتوگرامتری استاد فرنود احمدی را آماده کرده ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه فتوگرامتری 3 دکتر فرنود احمدی”

در چند دهه اخیر، سیستمهای اطلاعات جغرافیایی ، بهعنوان یک صنعت برتر، نظر بسیاری از محققان رشته های مختلف بهویژه علوم شهری در سرتاسر جهان را به خود معطوف داشته است.
اگرچه در طی 40 سال گذشته، در جهت تکامل تئوریکی و ساختار فنی gis ،متخصصان امر بسیار تلاش نموده ... خواندن همه مطلب “کاربرد جی آی اس در مسائل شهری و منطقه ای”

زبان انگلیسی جز دروس ثابت و همیشگی کنکور های کارشناسی ارشد هست.ولی بیشتر دانشجویان از حل تست های این درس صرف نظر می کنند.یکی از علل این امر میتواند نداشتن حزوه خوب و مختصر و مفید باشدچون دانشجویان وقت نمی کنند که جزوه های قطور را برای این درس مطالعه ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه زبان انگلیسی برای کنکور ارشد”

کار ابتدایی کارتوگرافی جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف برای تهیه نقشه و نمایش گرافیکی آن می باشد و جایگاه کارتوگرافی در فرآیند تولید نقشه بعنوان تمام کننده نقشه می باشد .

از این جنبه کارتوگرافی با مجموعه خاصی از مسائل سرو کار دارد و این مسائل به صو رت ... خواندن همه مطلب “اصول و مبانی کارتوگرافی”

فیزیکال ژئودزی را میتوان یی از مفهومی ترین و سخت ترین دروس دوره کارشناسی رشته مهندسی نقشه برداری لقب داد.درسی که تعداد زیادی تست از آن در کنکور ارشد نیز مطرح می شود.
برای پاسخ دادن به تست های این درس و همچنین کسب نمره قابل قبول در امتحانات داخلی ... خواندن همه مطلب “جزوه فیزیکال ژئودزی صفری”

درس ژئودزی یک پایه ای ترین و اساسی ترین درس از مجموعه دروس ژئودزی یک می باشد که یادگیری آن برای دانشجویان رشته نقشه برداری بسیار ضروری می باشد به خصوص برای آن دسته از دانشجویانی که علاقه دارند در مقطع ارشد و دکتری رشته ژئودزی را دنبال کنند.
به ... خواندن همه مطلب “جزوه ژئودزی 1 دکتر مشهدی حسینعلی”

فتوگرامتری 1 یکی از پایه ای ترین و اساسی ترین دروس رشته مهندسی نقشه برداری می باشد.به طوری که موفقیت دانشجویان در این رشته تحصیلی بستگی بسیار زیادی به یادگیری کامل مباحث درس فتوگرامتری یک دارد.به همین منظور اموز جزوه فتوگرامتری 1 دکتر عزیزی را برای شما دانشجویان عزیز آماده ... خواندن همه مطلب “جزوه فتوگرامتری 1 دکتر عزیزی”

ماشین حساب های کاسیو جزو ماشین حساب هایی هستند که اغلب دانشجویان و مهندسین به آن ها نیاز دارند و با آن ها کار می کنند.آموختن همه کاربری های این نوع ماشین حساب ها یکی از اساسی ترین نیاز های مهندسین و دانشجویان رشته های مهندسی می باشد.به همین منظور ... خواندن همه مطلب “آموزش کامل کار با ماشین حساب مهندسی casio”

جزوه ای که امروز در سایت قرار می دهیم چکیده دروس معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات مهندسی و محاسبات عددی برای شب امتحان هست. دانشجویان و مهندسان عزیز می توانند از این جزوه به عنوان یک جزوه مکمل در کنار جزوه اصلی خود استفاده کنند و مطمئن باشند که در نمره ... خواندن همه مطلب “چکیده دروس معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات مهندسی و محاسبات عددی”