Skip to main content

در چند دهه اخیر، سیستمهای اطلاعات جغرافیایی ، بهعنوان یک صنعت برتر، نظر بسیاری از محققان رشته های مختلف بهویژه علوم شهری در سرتاسر جهان را به خود معطوف داشته است.
اگرچه در طی 40 سال گذشته، در جهت تکامل تئوریکی و ساختار فنی gis ،متخصصان امر بسیار تلاش نموده اند اما طی 10 سال گذشته این فعالیتها به اوج خود رسیده و در نتیجه پیشرفتهای شایان توجهی حاصل آمده است. در یک نگاه ساده gis شامل نرمافزارهای 3 مخصوصی است که از طریق انواع سخت افزارهای 4 کامپیوتری، مراحل تغذیه، ذخیره سازی، اصلاح، تغییر، تجزیه و تحلیل و نهایتا نمایش داده های مربوط به زمین (و محتوای آن) انجام می پذیرد. در واقع این فنآوری با استناد بر پایگاههای اطلاعاتی به منظور تحلیل انواع دادههایی جغرافیایی (مکانها، و متغیرهای محیطی) توسط محققان به کار گرفته می شود.
gis از دهه 1960 تا بهحال سریعترین نرخ رشد در جهان را داشته است و تبدیل به صنعتی شده که میتوان از آن به منظور مدیریت بهینه سرزمینها و ساماندهی مدبرانه شهرها و مسائل مرتبط استفاده نمود.

کاربرد جی آی اس در مسائل شهری و منطقه ای - کتاب کاربرد جی آی اس در مسائل شهری, کتاب کاربرد جی آی اس, کتاب کاربرد gis در مسائل شهری, کتاب کاربرد gis, کتاب آموزش GIS, کتاب GIS و مسائل شهری, دانلود کتاب کاربرد جی آی اس در مسائل شهری, دانلود کتاب کاربرد جی آی اس, دانلود کتاب کاربرد gis در مسائل شهری, دانلود کتاب کاربرد gis, دانلود کتاب آموزش GIS, آموزش GIS, GIS و مسائل شهری

با توجه با توضیحاتی که در بالا ارائه شد آشنایی با GIS و یادگیری آن یکی از ضروریات این زمان برای مهندسان و دانشجویان می باشد.به همین منظور امروز کتاب کاربرد جی آی اس در برنامه ریزی شهری و منطقه ای را خدمت شما دستان ارائه می دهیم.امیدواریم بتوانید بهترین استفاده را ا آن ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراحعه کنید.

دانلود: دانلود با لینک مستقیم