Skip to main content

درس فیزیکال ژئودزی را میتوان یی از مفهومی ترین و سخت ترین دروس دوره کارشناسی رشته مهندسی نقشه برداری نامید.درسی که تعداد زیادی تست از آن در کنکور ارشد نیز مطرح می شود.
خوب می دانید برای پاسخ دادن به تست های این درس و همچنین کسب نمره قابل قبول ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر نجفی”

ژئودزی دو را میتوان سخت ترین و پر حجم ترین درس از مجموعه دروس ژئودزی دوره کارشناسی رشته مهندسی نقشه برداری نامید.یادگیری این درس مستلزم مطالعه فراوان آن از جزوه های خوب و کامل می باشد. به همین منظور امروز جزوه ژئودزی دو استاد مهدی ایزدی را آماده کرده و ... خواندن همه مطلب “جزوه ژئودزی دو و محاسبات”

ریاضی مهندسی را میتوان یکی از سخت ترین دروس دوره کارشناسی لقب داد.درسی که برای موفقیت در آن نیاز به مطالعه از یک منبع خوب و کامل می باشد. برای این منظور امروز برای شما دانشجویان عزیز جزوه ریاضی مهندسی دانشگاه خواجه نصیر را آماده کرده ایم تا با مطالعه ... خواندن همه مطلب “جزوه ریاضی مهندسی دانشگاه خواجه نصیر”

سرشکنی یکی از مهمترین و حساسترین دروس دوره کارشناسی مهندسی نقشه برداری هست.در واقع فوت یک اپراتور نقشه برداری و یک مهندس نقشه بردار را همین درس سرشکنی مشخص می کند.
برای آموخن درس مهم سرشکنی به یک جزوه خوب نیاز هست که همه مطالب را پوشش بدهد به همین ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه سر شکنی دکتر اردلان”

جزوه ای که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم جزوه فتوگرامری یک و دو هست که در آن سعی شده است با ارائه مثال های متعدد مفاهیم به دانشجویان آموزش داده شود.بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر در دروس فتوگرامتری یک و دو اشکالا و ابهاماتی دارید با مطالعه ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه فتوگرامری یک و دو”

درس فیزیک پایه جز دروسی هست که تقریبا برای تمام رشته های مهندسی و رشته های علوم پایه در ترم 1 تدریس می شود.به همین علت یکی از نیاز های اساسی برای دانشجویان و مهندسین عزیز داشتن یک جزوه خوب و کامل برای این درس هست تا بتوانند با مطالعه ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه فیزیک هالیدی”

درس آمار و احتمالات یکی از درس هایی هست که در کنکور ارشد جی آی اس و مدیریت و  … از آن سوال طرح می شود.دانشجویان داوطلب کنکور ارشد که مایل هستند به یک رتبه خوب در کنکور ارشد دست بیابند باید روی این درس تمرکز ویژه ای داشته باشند ... خواندن همه مطلب “جزوه آمار و احتمالات مهندسی دانشگاه علم و صنعت”

شما دانشجویان عزیز به خوبی می دانید که دانشگاه صنعتی شریف یکی از بهترین دانشگاه های جهان و ایران در زمینه رشته های مهندسی می باشد.برای همین هم بسیاری از دانشجویان و استادان علاقه مند هستند که جزوه های این دانشگاه را در اختیار داشته باشند.
به همین علت امروز ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه ریاضی 2 دانشگاه صنعتی شریف”

همه مهندسینی که میخواهند در کنکور ارشد رتبه قابل قبولی کسب کنند و در یکی از دانشگاه های معتبر کشور پذیرفته شوند بایستی تست های درس ریاضی را به خوبی پاسخ بدهند.ریاضی دو یکی از دروسی هست که سوالات آن در کنکور ارشد طرح می شود و دانشج.یان بایستی وقت ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه ریاضی دو مسعود آقاسی”