Skip to main content

ریاضی یک جز اصلی ترین و پایه ای ترین دروس رشته های مهندسی در دانشگاه می باشد.هر دانشجوی رشته مهندسی بای برای موفقیت در رشته خود به این درس تسلط کامل داشته باشد به همین منظور امروز جزوه ریاضی یک مدرسان شریف را آماده کرده و در سایت قرار می ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه ریاضی 1 مدرسان شریف”

زبان برنامه نویسی جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی هست که یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که برای نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل ... خواندن همه مطلب “آموزش زبان برنامه نویسی جاوا”

حدنگار (کاداستر): فهرست مرتب شده اطلاعات مربوط به قطعات زمین است که مشخصه های زمین مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی به نقشه بزرگ مقیاس اضافه شده است.
حدنگاری (عملیات کاداستر): مجموعه فعالیت های مرتبط با حدنگار (کاداستر) است که شامل تهیه نقشه با استفاده از عکسها ... خواندن همه مطلب “دانلود قانون جامع کاداستر به همراه مقالات و گفتار هایی در این زمینه”

روند کلی کتابچه به این صورت میباشد که ابتدا مطالب و نکات آیین نامه ای و محاسبات دستی مربوط به هر بخش آورده شده است و در ادامه نحوه اجرای بخش مربوطه در نرم افزار civil 3d نیز موردبررسی قرار گرفته است .
نرم افزار civil 3d بهبود یافته نرم ... خواندن همه مطلب “آموزش گام به گام پروژه راهسازی با نرم افزار Civil 3d”

یکی از نیاز های اساسی مهندسین دانشجویان رشته نقشه برداری اطلاع از نحوه تنظیم دستگاه های نقشه برداری و نحوه رفع خطاهای آن ها است.به همین منظور امروز جزوه ای را روی سایت قرار داده ایم که موضوع آن کنترل و تنظیم دستگاه های نقشه برداری هست.
امیدواریم با مطالعه ... خواندن همه مطلب “کنترل و تنظیم دستگاه های نقشه برداری”