Skip to main content

زبان سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی هست که در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای دانشجویان مهندسی تدریس می شود.
امروز جزوه آموزش زبان c شارپ رو برای شما مهندسین گرامی در سایت قرار می دهیم. این جزوه یکی از کاملترین جزوات درباره آموزش ربان سی ... خواندن همه مطلب “جزوه آموزش زبان سی شارپ”

یکی از ضروری ترین مسائل برای هر مهندس تسلط به زبان انگلیسی و به خصوص زبان تخصصی رشته خود می باشد. به همین منظور امروز جزوه زبان تخصصی نقشه برداری برای شما مهندسین عزیز آماده کرده ایم .امیدواریم با مطالعه این کتاب توانایی های خود را در زمینه زبان تخصصی ... خواندن همه مطلب “جزوه زبان تخصصی مهندسی نقشه برداری”

برای پیشرفت در زمینه تحصیلی دانشجویان و اساتید گرامی باید همیشه دنبال چاپ و انتشار مقاله در مجله علمی معتبر باشند به همین منظور امروزه دانشجویان نیاز دارند که به فن مقاله نویسی مسلط باشند و بتوانند مقاله ای را بنویسند که در کنفرانس های علمی نیز مورد قبول واقع ... خواندن همه مطلب “چگونه یک مقاله علمی بنویسیم”

جزوه ای که امروز برای شما آماده کرده ایم جزوه نقش برداری ژئودتیک استاد بهنبیان هست. که به صورت تایپی تهیه شده است.در این جزوه برای درک بهتر مسائل ژئودتیک در حوزه نقشه برداری از تصاویر و مثال های متعدد استفاده شده است تا دانشجویان و مهندسین گرامی پس از ... خواندن همه مطلب “جزوه نقشه برداری ژئودتیک”

جزوه ای که امروز برای شما آماده کرده ایم دو جزوه متفاوت برای درس نجوم ژئودزی هست.که یکی از آن ها مناسب برای درس کلاسی و جزوه دیگر مناسب برای آمادگی کنکور ارشد می باشد.

درس نجوم ژئودزی درسی نسبتا پیچیده و مفهومی می باشد که برای تسلط بر آن

... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه نجوم ژئودزی”

بی شک امزوزه همه دانشجویان مهندسی برای موفقیت در شغل و حرفه خود می بایست به نرم افزار متلب آشنایی کامل داشته باشند.امروزه نرم افزار متلب یک نرم افزار همه گیر شده هست که در یادگیری آن کنار زبان انگلیسی یک ضرورت خیلی مهم برای همه دانشجویان و مهندسین عزیز

... خواندن همه مطلب “آموزش نرم افزار متلب”

ژئودزی 2 یکی از مهم ترین دروس نقشه برداری هست که مباحث کلیدی مربوط به سیستم های تصویر و روابط طراحی و استفاده از آن ها را شرح می دهد.بر خلاف بعضی از دروس که سرفصل آن بسته به استاد تفاوت زیادی دارد ، درس ژئودزی 2 در اغلب دانشگاه ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه ژئودزی 2”

به نام خدا
اول این که عرض تبریک دارم خدمتتون و آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی.

توجه توجه :برای مشاهده کارنامه رتبه های برتر کنکور ارشد 96 رشته مهندسی نقشه برداری به کانال ما مراجعه نمایید.

http://telegram.me/engclubs

لطفا یک معرفی کوتاه داشته باشید از خودتون. و دانشگاه دوره کارشناسی ... خواندن همه مطلب “مطلب اختصاصی : مصاحبه با رتبه 6 کنکور کارشناسی ارشد سال 95 نقشه برداری”

جزوه ای که امروز در سایت قرار داده ایم جزوه درس فتوگرامتری 2 استاد ورشوساز می باشد.این جزوه به عنوان یکی از کامل ترین جزوات درس فتوگرامتری دو هست که نیاز های دانشجویان عزیز را برای نمره کلاسی و کنکور ارشد بر طرف می کند.
جزوه درس فتوگرامتری 2 دانشگاه خواجه نصیر - دانلود جزوه فتوگرامتری 2, جزوه فتوگرامتری دو دکتر ورشوساز, جزوه فتوگرامتری دو خواجه نصیر, جزوه فتوگرامتری دو, جزوه فتوگرامتری 2 دکتر ورشوساز, جزوه فتوگرامتری 2 خواجه نصیر, جزوه فتوگرامتری 2

دانلود : دانلود با لینک

... خواندن همه مطلب “جزوه درس فتوگرامتری 2 دانشگاه خواجه نصیر”

امروز برای شما مهندسین گرامی جزوه تصویری آموزش تخلیه انواع دوربین های توتال استیشن را روی سایت قرار داده ایم.امیدواریم که بتوانید از این جزوه به طور کامل استفاده نمایید.

آموزش تخلیه اطلاعات انواع دوربین های توتال استیشن - تخلیه توتال استیشن, آموزش تصویری تخلیه توتال استیشن, آموزش تصویری تخلیه اطلاعات توتال استیشن, آموزش تخلیه توتال استیشن trimble, آموزش تخلیه توتال استیشن, آموزش تخلیه اطلاعات توتال استیشن

 

دانلود : دانلود با لینک مستقیم.

... خواندن همه مطلب “آموزش تخلیه اطلاعات انواع دوربین های توتال استیشن”