Skip to main content

همگی میدانیم که یکی از نیازهای اساسی مهندسین تسلط به فرمول های انتگرال و مشتق می باشد.برای همین امروز فرمول های کلی مشتق و انتگرال را در دو پی دی اف جداگانه در سایت قرار می دهیم تا شما مهندسین عزیز بتوانید از آنها به خوبی بهره مند شوید.
همچنین ... خواندن همه مطلب “دانلود فرمول های انتگرال و مشتق”

درس فیزیک پایه جز دروسی هس که تقریبا برای تمام رشته های مهندسی در ترم 1 تدریس می شود.به همین علت یکی از نیاز های اساسی برای دانشجویان و مهندسین عزیز داشتن یک جزوه خوب و کامل برای این درس هست.بنابراین یک جزوه کاملو خوب را برای شما مهندسین عزیز ... خواندن همه مطلب “جزوه فیزیک پایه دانشگاه”

درصد ها و منابع رتبه 171 کنکور ارشد عمران سال95

لینک کانال سایت : اخبار استخدامی ، آموزش لغات کتاب 504 و 1100 به همراه معنی لغات ، دانلود تمامی پست های سایت

مشاهده کارنامه رتبه 17 کنکور ارشد عمران سال 95

درصد ها و منابع رتبه 171 کنکور ارشد عمران سال 95 - منابع ارشد عمران, کارنامه کنکور ارشد عمران سال 95, کارنامه کنکور ارشد عمران 95, کارنامه کنکور ارشد عمران, کارنامه ارشد عمران سال 95, کارنامه ارشد عمران 95, کارنامه ارشد عمران, درصد های ارشد عمران, درصد ها و منابع ارشد عمران سال 95, درصد ها و منابع ارشد عمران 95, درصد ها و منابع ارشد عمران

ورودی ها

  • رتبه های قبولی ارشد عمران 95
... خواندن همه مطلب “درصد ها و منابع رتبه 171 کنکور ارشد عمران سال 95”

یکی از درس های که در کنکور ارشد جی آی اس و مدیریت و  … از آن سوال طرح می شود درس آمار و احتمالات هست.دانشجویان داوطلب کنکور ارشد که مایل هستند به یک رتبه خوب در کنکور ارشد دست بیابند باید روی این درس تمرکز ویژه ای داشته باشند ... خواندن همه مطلب “جزوه و کتاب آمار و احتمال برای کنکور ارشد”

جزوه ای که امروز برای شما مهندسان گرامی در سایت قرار داده ایم 1100 کلمه مفید و ضروری برای آزمونهای زبان انگلیسی تافل، تولیمو، و کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری هست کهبر اساس حروف الفبای فارسی مرتب شده است.

این جزوه بسیار دقیق بوده و فونت خوانایی دارد.دانشجویانی که قصد ... خواندن همه مطلب “1100 کلمه مفید و ضروری برای آزمونهای زبان انگلیسی”

امروز برای شما مهندسین عزیز یکی از کاملترین جزوات درس ریاضی مهندسی را آماده کرده ایم.
این جزوه که به صورت تایپ شده تهیه شده است یکی از به روز ترین جزوات در باره درس ریاضی مهندسی می باشد.امیدواریم با مطالعه این جزوه هیچ نکته مبهمی در این درس در ... خواندن همه مطلب “دانلود جزوه ریاضی مهندسی”

هیدروگرافی شاخه ای از علوم کاربردی هست که  در موارد اندازه گیری و توصیفی عوارض دریاها و نواحی ساحلی و به منظور ناوبری و کلیه اهداف و فعالیت های دریایی به خصوص فعالیت های فرا ساحلی و تحقیقات محیط زیستی و . . .بحث می کند.
به همین منظور و ... خواندن همه مطلب “جزوه هیدروگرافی”