Skip to main content

زبان برنامه نویسی جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی هست که یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که برای نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان نسبت به زبانهای نسل اول C بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست. برنامه‌های جاوا به صورت بایت کد (کامپایل) می‌شوند که توسط واسط JVM به کدهای ماشین اجرا میشوند؛و در صورت وجود JVM مانند سایر زبانهای مبتنی بر آن به وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

به همین علت امروز جزوه آموزش زبان برنامه نویسی جاوا را در 21 روز برای شما مهندسین عزیز اماده کرده ایم.امیدواریم بهترین استفاد را از آن بکنید.

 

آموزش زبان برنامه نویسی جاوا - کتاب آموزش زبان برنامه نویسی جاوا, کتاب آموزش جاوا, دانلود کتاب آموزش جاوا, دانلود پی دی اف آموزش جاوا, دانلود آموزش جاوا, دانلود Pdf آموزش جاوا, آموزش سریع جاوا, آموزش زبان برنامه نویسی جاوا, آموزش جاوا, آموزش برنامه نویسی جاوا

 

دانلود : دانلود با لینک مستقیم.